Maturantka Roku 2017 » Novinky » BIO boří mýty, že syntetická kosmetika funguje lépe než přírodní

BIO boří mýty, že syntetická kosmetika funguje lépe než přírodní

 

úterý, 13. června 2017

ZUII_testovaci_sada_Light

Dekorativní BIO kosmetika Zuii Organic se vyrábí ručně z květin (95 až 97 %). Neobsahuje žádné chemické látky z ropy, parabeny, mastek, geneticky modifikované složky ani konzervační látky. BIO kosmetiku Zuii Organic s oblibou používá i charismatická Aňa Geislerová, které pomohla dát pleť do pořádku.

Spojením anglického "Organic" a českého překladu "BIO" vznikl název projektu biOrganica, který se zaměřuje na hledání čistě přírodních značek, ideálně 100% bio, které jsou mimořádné svojí účinností. Jednou z těchto značek je květinová dekorativní kosmetika Zuii, která se ručně vyrábí v Austrálii. Mnoho lidí dnes na základě své zkušenosti zjišťuje, že ta nejčistší příroda je daleko účinnější než jakákoli umělá náhražka. Respektuje a podporuje lidskou krásu, zdůrazňuje přirozenost.

Projekt BiOrganica jde svojí cestou mimo hlavní trend kosmetického byznysu postaveného na syntetické výrobě a masivních reklamách. Kosmetika Zuii je výsledkem nákladné ruční výroby z nejkvalitnějších přírodních ingrediencí, mezi klienty se šíří primárně na základě osobních doporučení.

Zuii poskytuje ženám jedinečnou možnost zkrášlit svou tvář pomocí líčení, které zároveň pečuje o pleť. Byl to především voňavý make-up Zuii, který si získal srdce herečky Aňi Geislerové a po letech jí pomohl dát pleť do pořádku. Díky tomu nyní používají Zuii i vizážisti, kteří Aňu líčí při natáčení. Zuii ohromí širokou škálou typů líčidel a krásných barev. V složení produktů Zuii najdete tradiční kosmetické stálice známé svými blahodárnými účinky a používané již tisíce let k nejluxusnější péči o pleť a k ošetření a hojení mnoha kožních problémů – květy damašské růže, jasmínu, heřmánku, aloe vera, výtažky z mrkve, pelargonie, kopřivy, ricinový olej a další.

Facebook | Instagram | Youtube

O soutěži Maturantka Roku

Maturantka Roku je jedním z projektů společenské zodpovědnosti mediální agentury TRIMA CB. Nemá za cíl generovat zisk, ale získávat publicitu a finance pro Nadační Fond Pink Bubble. Tento nadační fond se stará o náctileté onkologické pacienty. Autory soutěže jsou Martina Matoušková, Libor Matoušek a Jan Novotný.

 

Maturantka Roku na Instagramu